Oplader werkt niet op Ipad Air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Ipad Air werkt mijn bijgekochte oplader niet. Het betreft een 3 meter kabel en oplader van Janox. Bij aansluiten werkt hij enkele seconden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplader werkt niet op Ipad Air
Op mijn Ipad Air werkt mijn bijgekochte oplader niet. Het betreft een 3 meter kabel en oplader van Janox. Bij aansluiten werkt hij enkele seconden wel, te zien aan het groene symbool, daarna geeft hij aan dat de kabel niet geregistreerd is en mogelijk problemen zal geven. Het ligt duidelijk niet aan de oplader. Wie weet een oplossing, een andere kabel kan ik zelf wel bedenken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien is die kabel te lang en is er een stroom/spanningsval. Misschien zit er in die kabel een niet gecertificeerde Lightning chip. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Air video werkt niet meer | hofhoek | iPad Apps | 13 | 12-11-17 10:13 |
Oplader werkt niet op IPad air | Guest-20211218210658 | iPad Apps | 1 | 07-11-13 19:14 |
duracell mobiele oplader werkt niet op iPhone 4S | Guest-20200115125946 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 14-01-13 23:01 |
Wekker werkt niet met oplader | dj-ync | iPhone algemeen | 7 | 12-11-12 12:24 |
Air video werkt niet (meer) | El Krono | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 22:45 |
|
|