WeChat in het Chinees discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb WeChat altijd gebruikt op iPhone en iPad met IOS7 zonder problemen. Nu heb ik een herstel uitgevoerd, zowel op de iPhone en iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WeChat in het Chinees
Ik heb WeChat altijd gebruikt op iPhone en iPad met IOS7 zonder problemen.
Nu heb ik een herstel uitgevoerd, zowel op de iPhone en iPad naar IOS8. Apps weer geïnstalleerd, gaat allemaal prima totdat ik bij WeChat aankwam. Eenmaal geïnstalleerd verschijnt het WeChat icoon op het scherm maar met daaronder de tekst in het Chinees ipv van gewoon WeChat. Als ik de app ook start is alles in het Chinees en niet in het Engels. Bij elke IOS8 update, 8.01 t/m 8.1 blijft dit probleem. Normaal gesproken als je het IOS heb hersteld krijg je toch altijd een optie om de taal te kiezen? Deze optie krijg ik gewoon ook niet meer tijdens schone installatie van IOS8. Ga ik kijken bij mijn instellingen betreft taal, staat alles gewoon ingesteld op de Nederlandse taal. Hopelijk dat iemand hier hetzelfde probleem heeft gehad en inmiddels heeft opgelost. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gedownloade apss staan in het chinees | wildbooster | iPhone Apps | 1 | 24-02-14 18:41 |
App Store is in het Chinees | cynthiabril | iPhone Apps | 3 | 13-06-13 20:52 |
Iphone is in het chinees | i farao i | iPhone algemeen | 2 | 25-01-09 16:41 |
Apps in het Chinees | Simon Raedts | iPhone Apps | 4 | 29-12-08 19:10 |
[1.1.1] iTunes Wi-Fi Music Store in het Chinees | Webraider | Unlock [archief] | 2 | 15-11-07 10:32 |
|
|