Apps niet te updaten ivm dubbele acounts discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 2 apple acounts, een Nederlandse en een Amerikaanse. Ik kan mijn Nederlands apps niet meer updaten doordat de appstore in het engels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps niet te updaten ivm dubbele acounts
Hallo,
Ik heb 2 apple acounts, een Nederlandse en een Amerikaanse. Ik kan mijn Nederlands apps niet meer updaten doordat de appstore in het engels staat. Ik heb al geprobeert te switchen tussen de acounts en hard reset geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Weten jullie wat ik fout doe?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je onder Instellingen > iTunes & App Store uitlogt van je huidige account en weer inlogt met de andere, word je vanzelf doorverwezen naar de bijbehorende App Store.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor uw reactie. Dit heb ik ook geprobeerd maar werkt helaas niet. Het veranderd heel even naar de Nederlands Appstore en daarna weer terug.
|
|
|||
|
|||
Harde reset geprobeerd tussen moment van uit- en inloggen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 6 updaten lukt niet ivm netwerkinstellingen! | sjeelke | iPhone algemeen | 2 | 03-03-13 12:12 |
iPod touch: Apps updaten niet meer | briantjuh94 | Jailbreak | 0 | 16-01-12 12:18 |
iPhone 3GS: Wel op niet updaten ivm unlock ? | langedraal | Unlock | 3 | 18-05-11 13:32 |
Vraag ivm updaten | tmagusjr | iPhone algemeen | 5 | 25-04-11 14:49 |
iPhone: Nieuwe iphone 4 updaten naar 4.1 ivm jailbrake | Sprintking | Jailbreak | 26 | 21-09-10 23:54 |
|
|