gmails bewaren op je iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een leek op het gebied van een I-Pad, ik doe dit voor een vriendin. Zij gebruikt GMAIL als mail-account. Haar vraag is of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gmails bewaren op je iPad
Ik ben een leek op het gebied van een I-Pad, ik doe dit voor een vriendin.
Zij gebruikt GMAIL als mail-account. Haar vraag is of er een mogelijkheid is om bepaalde mails op te slaan op haar I-Pad en dat ze de mail op GMAIL dan gewoon kan verwijderen. Is er misschien een handige app te downloaden? Misschien een niet al te pientere vraag, maar ik kan haar niet helpen, vandaar hier gesteld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zou kunnen door Gmail als POP3 account te configureren:
https://support.google.com/mail/trou.../1668960?hl=en (ik vind dat zelf een stap terug, maar ken haar "use case" niet)
|
||||
|
||||
Koos, gewetens vraag: waarom wil ze de email verwijderen, google is juist ingericht dat je dat niet HOEFT te doen!
Net wat XIII zegt, iets anders omschreven: je wilt een mail overal kwijt of juist nergens. Op één apparaat verwijderen is (foute) erfenis uit de windows tijd, toen je opslagruimte beperkt was. Wil ze bepaalde dingen gescheiden houden, kan ze nog kiezen voor een nieuw gmail account dat b.v. alleen op de ipad gelezen word. Een kamer, een keuken e.d. moet je opruimen, je mail organiseer je |
Labels |
gmail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pincode bewaren | Sultan | iPhone Apps | 16 | 23-11-13 09:17 |
Gmails komen niet meer binnen op IPad | Hansvane | iPad algemeen | 2 | 09-11-13 17:17 |
Reservecopie bewaren | toontje | iPhone algemeen | 2 | 22-10-11 15:58 |
Contacten bewaren. | 1903 | iTunes | 3 | 01-02-10 23:54 |
|
|