Gmails komen niet meer binnen op IPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van het een op het andere moment kan ik geen gmail meer binnen halen via mijn email account. Instellingen zijn volgens mij goed. Ziggo emails ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmails komen niet meer binnen op IPad
Van het een op het andere moment kan ik geen gmail meer binnen halen via mijn email account. Instellingen zijn volgens mij goed. Ziggo emails komen wel gewoon binnen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Keer verwijderen en opnieuw instellen.
Is er iets veranderd in je account ? Kijk eens op je computer, Google heeft allerleizaken weer veranderd, misschien moet je opnieuw ergens mee akkoord gaan. |
|
|||
|
|||
Mocht je Gmail niet werken, kun je ook nog de officiële Gmail app downloaden: https://itunes.apple.com/nl/app/gmail/id422689480
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad en mails via Telenet komen altijd allemaal binnen. | stevenbelde | iPad algemeen | 7 | 11-11-12 00:01 |
Notificaties komen niet goed binnen | iTompie | iPhone algemeen | 4 | 20-10-12 02:36 |
Pushberichten komen niet binnen via 3G. | martijnbiemans | iPhone algemeen | 0 | 08-11-11 19:19 |
Appstore updates komen niet meer binnen op mijn iPhone | Rodajo | iPhone algemeen | 3 | 29-09-11 17:14 |
oproepen komen niet binnen | jaykay | iPhone algemeen | 2 | 20-12-09 10:53 |
|
|