//

Apple repareert geen Ipad2 met gebroken scherm?

Apple repareert geen Ipad2 met gebroken scherm? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben net bij de apple winkel in Apeldoorn geweest met een ipad 2 met een gebroken scherm. De medewerker vertelde me dat Apple geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-13, 12:48
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard Apple repareert geen Ipad2 met gebroken scherm?

Ik ben net bij de apple winkel in Apeldoorn geweest met een ipad 2 met een gebroken scherm. De medewerker vertelde me dat Apple geen ipad's of iphones repareert maar alleen vervangt door refurbished toestellen en dat die prijs dan ook geldend is.. klopt dit? Hij vertelde me dat voor het vervangen van het scherm ik op het grijze circuit ben aangewezen met namaak onderdelen.
Jammer.. ik had graag mijn ipad willen maken door iemand die met originele onderdelen werkt.. vreemd verhaal allemaal.
Iemand nog ideeen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-13, 16:10
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

www.tvman.nl
Die heeft originele onderdelen.
  #3  
Oud 09-11-13, 16:13
Gerritvds Gerritvds is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 7
Standaard

Je zou eens informatie kunnen vragen bij een erkende Apple-Serviceprovider. De locaties hiervan kun je vinden op: https://locate.apple.com/nl/nl/
  #4  
Oud 09-11-13, 16:23
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnno87 Bekijk bericht
www.tvman.nl
Die heeft originele onderdelen.

Inderdaad. Apple doet het niet en dus best op een ander. Die tvman is wel duur. Toen ik mijn 2 kocht, was het scherm na een maand al stuk. Toen was was het herstellen niet courant en direct een nieuwe gekocht. Dacht de oude te behouden als reserve omdat we er 2 in huis hadden en de kans groot was dat er wel eens eentje zou kapot gaan en tegen die tijd op elke straathoek iemand het kon repareren.

Echter zijn we al aan de 5de generatie iPad en zijn we van gedacht dat wanneer er eentje sneuvelt, we voor een jongere generatie zouden gaan. Vermits mijn schoonzus er wel eentje wilde en de reparaties nu overal kunnen, heb ik een nieuwe glasplaat laten steken bij iFixers in Leuven (BE) voor €135 en op een uur klaar. En dan mijn schoonzus cadeau gedaan. En er was zelfs niet aan te zien dat hij ooit stuk was geweest en werkt perfect. Wel maar 3 maanden garantie op de herstelling.

Zo zie je maar dat het geen probleem mag vormen. Ff googlen en zo gefixt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPhone algemeen 22 06-11-12 09:26
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPad algemeen 5 08-01-12 23:01
gebroken scherm jeroendevriese iPhone algemeen 0 14-08-11 22:23
Scherm gebroken keesdr iPhone algemeen 9 11-02-11 16:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.