kan geen nieuwe contactpersoon aanmaken discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben docent van de iPad cursus bij SeniorWeb Leek en behandelde dinsdag de app Contacten, maar één van mijn cursisten had geen " plusje" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen nieuwe contactpersoon aanmaken
Ik ben docent van de iPad cursus bij SeniorWeb Leek en behandelde dinsdag de app Contacten, maar één van mijn cursisten had geen " plusje" midden boven op het scherm staan waarmee je een nieuwe contactpersoon kunt invoeren.
Overal gezocht maar wij vinden geen instellingen of beperkingen waarmee je dit kunt blokkeren. En omdat het hier een standaard app betreft kun je deze ook niet verwijderen en weer opnieuw installeren. Wie weet een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat de beperkingen voor contacten niet per ongeluk aan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen account aanmaken op mijn iPad | Francoisgeysermans | iPad algemeen | 1 | 29-01-14 18:41 |
ik kan geen Apple ID aanmaken?! | WesCuijpers | iPhone algemeen | 1 | 13-01-14 18:43 |
ik kan op mijn iphone 4 black 8 gb geen ID aanmaken | JvV | iPhone algemeen | 2 | 04-09-13 22:55 |
Windows: Kan geen betaalacount aanmaken | DJxReventon | iTunes | 3 | 26-03-11 01:08 |
Kan één contactpersoon niet bellen of smsen. | Raaien | Archief | 5 | 06-11-08 12:45 |
|
|