synchroniseren app met laptop discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil vlc mediaplayer op ipad en 8.1-laptop synchroniseren. Vlg vlc-help zou ik in verband daarmee in itunes (op laptop) in het bijgevoegde scherm (apps op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren app met laptop
Wil vlc mediaplayer op ipad en 8.1-laptop synchroniseren.
Vlg vlc-help zou ik in verband daarmee in itunes (op laptop) in het bijgevoegde scherm (apps op ipad) het icoon van vlc moeten zien; dat ontbreekt echter. Wat te doen?? Laatst gewijzigd door chrisd1; 20-12-15 om 11:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik geïnstalleerd; zie ik dus op mijn ipad maar niet in het lijstje apps in itunes op mijn laptop??
|
|
|||
|
|||
Naar beneden scrollen tot bij de apps die iTunes file sharing ondersteunen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: iPhone 4 ios 7.1.2. synchroniseren met windows 8 laptop | jD74 | Muziek, foto & video | 3 | 16-02-15 16:28 |
iPhone met nieuwe laptop synchroniseren | robbertvdh | iPhone algemeen | 3 | 27-10-14 20:16 |
Foto's synchroniseren met laptop | pgch | iPad algemeen | 0 | 30-05-13 14:48 |
iPhone synchroniseren met nieuwe laptop | wessie17070 | iTunes | 3 | 04-01-11 19:39 |
Laptop geformatteerd... hoe nu synchroniseren met itunes? | Suzan | iTunes | 2 | 02-07-09 14:25 |
|
|