WhatsApp op iPad mini: mogelijk? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPad Mini met Wifi en ik wil daar graag WhatsApp op. Ik heb alleen geen smartphone; alleen een 'gewone' gsm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp op iPad mini: mogelijk?
Hallo allemaal,
Ik heb een iPad Mini met Wi-Fi en ik wil daar graag WhatsApp op. Ik heb alleen geen smartphone; alleen een 'gewone' gsm zonder internet oid. Is dit mogelijk? Online heb ik vanalles gelezen erover, maar veel adviezen spreken elkaar tegen, zijn verouderd, of vereisen jailbreak (en de mijne is niet gejailbreakt). Wel lees ik veel over de emulator BlueStacks, maar als ik in de AppStore naar BlueStacks zoek komt er niets uit. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
BlueStacks is een Android emulator voor Windows en Mac, maar niet voor iOS:
Alles over BlueStacks Die gaat je dus niet helpen op je iPad mini.
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het wel mogelijk via een andere weg? |
Labels |
bluestacks, ipad, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik de iPad mini retina zo snel mogelijk? | TaRainbow | Koopinformatie Nederland | 9 | 04-12-13 14:20 |
Whatsapp op iPad 1 (onder 3G) mogelijk? | stefaaaan | iPad Apps | 40 | 26-05-13 18:02 |
WhatsApp op iPad Mini met WhatsPad: Favorieten laden niet | Typ 81 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-03-13 22:38 |
WhatsApp op iPad mogelijk? | bootsy | iPad Apps | 56 | 13-02-13 22:35 |
iPad mini HD films spelen mogelijk? | mike77 | iPad algemeen | 2 | 18-11-12 22:23 |
|
|