Exchange account verwijderd: Conepten kwijt discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Ipad had ik 3 Exchange acocunts (hotmail). Één heb ik er gisteren verwijderd. Ik had echter een concept getypt afgelopen week en dacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange account verwijderd: Conepten kwijt
Op mijn Ipad had ik 3 Exchange acocunts (hotmail). Één heb ik er gisteren verwijderd. Ik had echter een concept getypt afgelopen week en dacht dat ik er als ik via internet zou inloggen weer mee verder zou kunnen gaan.
Nu blijkt dat hij dus alleen op de Ipad in het Exchange account stond: Het concept is kwijt. Weet iemand of er nog een mogelijkheid is deze terug te vinden? Ik heb niets op Icloud opgeslagen. Het account heb ik zojuist opnieuw aangemaakt, maar helaas (en natuurlijk) komt het concept hier niet mee terug. Iemand die mij toch een oplossing weet te geven? Dank voor het meedenken alvast! Vrgr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, concepten worden idd alleen lokaal opgeslagen en dus definitief verwijderd bij het verwijderen van het account.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan iphone niet herstellen door verwijderd iCloud account | michellevda | iPhone algemeen | 2 | 21-09-14 18:09 |
iPad Mini oude account niet verwijderd | biba03 | iPad algemeen | 0 | 30-11-13 18:07 |
Mail account automatisch verwijderd | Rickerttt | iPad algemeen | 4 | 21-05-13 13:27 |
Verwijderd twitter account iPhone 4 | i-SveMic | iPhone Apps | 14 | 11-04-12 23:26 |
problemen met exchange account | CarolavdW | iPhone algemeen | 10 | 19-12-11 09:47 |
|
|