iPad Mini oude account niet verwijderd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPad mini. Nu is het zo dat ik eerst een account had onder een ander e-mailadres. Dit heb ik toen gewijzigd naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Mini oude account niet verwijderd
Ik heb een iPad mini.
Nu is het zo dat ik eerst een account had onder een ander e-mailadres. Dit heb ik toen gewijzigd naar mijn huidige. Echter staat het oude e-mailadres nog bij i-cloud voorwaarden. Als ik nu deze nieuwe i-cloud voorwaarden wil gaan bekijken, moet ik eerst het wachtwoord invullen wat bij dat oude account hoort. Terwijl ik die niet meer weet, want heb het nieuwe e-mailadres in gebruik. Ik kan ook het e-mailadres niet wijzigen. Het gekke is dat het nieuwe e-mailadres wel overal gekoppeld staat, gamecenter etc. Ik blijf wel elke keer die melding krijgen van de i-cloud voorwaarden. Maar kan er niks mee, omdat ik dat andere wachtwoord niet meer heb en ook niet meer dat e-mailadres gebruik. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude foto's tijdens synchroniseren verwijderd van iPad | Janhendrik | iPad algemeen | 0 | 21-11-13 20:22 |
credit Itunes van oude Apple Account naar nieuw Apple account | ferrywalter | iPhone algemeen | 1 | 17-07-13 19:18 |
Mail account automatisch verwijderd | Rickerttt | iPad algemeen | 4 | 21-05-13 13:27 |
oude 3G synchroniseert niet met mijn account? | woutje | iPhone algemeen | 1 | 21-11-12 20:59 |
Verwijderd twitter account iPhone 4 | i-SveMic | iPhone Apps | 14 | 11-04-12 23:26 |
|
|