iPad Air Cellular of niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mij de nieuwe I Pad Air 32GB aanschaffen doch twijfel tussen het model met enkel Wi-Fi of deze met bijkomend 3/4G .In principe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air Cellular of niet
Ik wil mij de nieuwe I Pad Air 32GB aanschaffen doch twijfel tussen het model met enkel Wi-Fi of deze met bijkomend 3/4G .In principe kan men de smartphone via tethering gebruiken om verbinding te maken met het internet.
Is er een wezenlijk verschil in snelheid of kwaliteit van verbinding indien men voor deze optie kiest.Het gaat toch om een verschil van 120€. Alvast bedankt voor jullie reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De 3G/4G heeft wel een GPS ontvanger. De Wi-Fi versie niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je hebt op het Wi-Fi model sowiese een vorm van locatiebepaling (dus zonder GPS) adhv Wi-Fi netwerken (skyhook)
Alleen als je preciese locatiebepaling nodig hebt (zoals bijv. bij navigatie apps) zou ik een gps model nemen. Volgens mij kun je bijv. gewoon inchecken bij een locatie op facebook (daarvoor hoeft de locatie niet op 10meter precies nauwkeurig te zijn) |
|
|||
|
|||
Er zal hoogstwaarschijnlijk een verschil zijn.
Ik heb het Wi-Fi model en als ik mijn iPhone 5 gebruik als hotspot, zelfs met maar 2 bolletjes als ontvangst signaal 3G, ging het toch vlot. Heb je data niet zo dikwijls nodig op je ipad zou ik voor het Wi-Fi model gaan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air kopen of niet? | carolmjj | iPad algemeen | 10 | 14-11-13 03:38 |
Oplader werkt niet op Ipad Air | Guest-20211218210658 | iPad algemeen | 1 | 07-11-13 19:01 |
Ipad Wi-Fi + Cellular | Bolskur | Koopinformatie USA | 1 | 02-01-13 06:14 |
Ipad Wi-Fi + Cellular | Bolskur | iPad algemeen | 2 | 29-12-12 19:19 |
|
|