Ipad WIFI + Cellular discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn werk zit ik enige tijd in New York en nu wil ik hier graag een Ipad aanschaffen. Nadat ik wat op het internet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad Wi-Fi + Cellular
Voor mijn werk zit ik enige tijd in New York en nu wil ik hier graag een Ipad aanschaffen. Nadat ik wat op het internet heb gelezen heb ik besloten een Ipad Wi-Fi + Cellular te nemen. Echter wanneer ik online bij de Apple store kijk dan zie ik dat ik verplicht ben een van de providers hier in Amerika te selecteren (AT&T, Sprint of Verizon) voordat ik kan betalen.
Zit ik dan vast aan een bepaald abonnement? Ik dacht juist dat ik met een Ipad Wi-Fi + Cellular uit Amerika zelfs een Nederlands abonnement kan afsluiten? Alvast bedankt voor het antwoorden van mijn vragen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in het juiste forum. Daar staan al een paar draadjes over dit onderwerp.
Koopinformatie USA forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
Bedankt, ik las daar alleen berichten van een jaar oud, ik dacht dat de providers inmiddels veranderingen hadden doorgevoerd m.b.t. simlock (?)
|
Labels |
amerika, cellular, ipad, nederland, provider |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi + Cellular. Kan je hiermee bellen? | Scirocco | iPad algemeen | 1 | 09-12-12 23:41 |
werkt nieuwe Ipad Wi-Fi + cellular uit VS ook in België? | kwk | iPad algemeen | 4 | 08-10-12 23:44 |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
iPhone4g - Wat is cellular data? | purse-o-nality | iPhone algemeen | 1 | 04-08-10 12:25 |
Could not activate cellular network? (t-mobile) | maartenotto | iPad algemeen | 5 | 14-07-10 22:59 |
|
|