Volumeknop iPad 2 defect discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort werkt de volumeknop van mijn iPad2 die aan de zijkant zit niet goed meer. Ik kan het geluid wel zachter zetten maar harder. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volumeknop iPad 2 defect
Sinds kort werkt de volumeknop van mijn iPad2 die aan de zijkant zit niet goed meer. Ik kan het geluid wel zachter zetten maar harder. Is dit een instellingsprobleem of is dit een defect aan mijn iPad2
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb een optie maar het repareert niet je volume knoppen maar je kan hem wel harder en zachter zetten hier komt ie: ga naar instellingen, algemeen, toegankelijkheid, en dan assistive touch en schakel dat dan in. Succes!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip ik ga er mee aan de slag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat je ook kan doen is tweemaal op de thuisknop drukken en dan een swipe va links naar rechts maken daar kan je ook het volume regelen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het lijkt me toch handiger om het te laten repareren er zit namelijk nog garantie op. Wat ons tegenstaat is dat je je iPad dan een paar weken kwijt bent. Maar toch hartelijk bedank voor het meedenken met mijn probleem |
|
|||
|
|||
Ja alsjeblieft. misschien niet netjes dat ik dit vraag maar ben je een beetje een iPad kenner?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We hebben er toen 2 gekocht voor ons zelf en voor onze zoon. Die is defect. Ik ben best tevreden over de iPad het ia ook een makkelijk hanteerbaar apparaat dus ondertussen weet ik wel wat de mogelijkheden van de iPad zijn. Daarom heb ook ik een iPhone aangeschaft. Maar waarom je vraag? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oké, ik heb iets op je profiel geplaatst, en weet jij misschien antwoordt op mijn discussie?
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...naar-ipod.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad volumeknop zachter zetten | romano1987 | iPad algemeen | 5 | 04-12-13 01:36 |
Touchscreen ipad 2 defect na waterschade? | roger98 | iPad algemeen | 1 | 07-05-12 18:35 |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Ipad 1 defect,Probleem | jeffreyappel | iPad algemeen | 1 | 24-02-12 07:10 |
Volumeknop kapot | numbro2 | iPhone algemeen | 23 | 31-05-10 14:53 |
|
|