ipad3 cellular gebruiken als hotspot voor bb discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Ipad 3 cellular met internet abbo en wil die graag gebruiken als persoonlijke hotspot zodat ik me whatsapp kan gebruiken op me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad3 cellular gebruiken als hotspot voor bb
Ik heb een Ipad 3 cellular met internet abbo en wil die graag gebruiken als persoonlijke hotspot zodat ik me whatsapp kan gebruiken op me Blackberry.
Het lukt me wel om een pc te gebruiken via de hotspot functie op me ipad maar een Blackberry lukt me tot nu toe niet. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ken die Blackberry dingen niet maar de Personal Hotspot gebruiken is toch niet meer dan een Wi-Fi verbinding maken tussen Blackberry en iPad.
Kan die Blackberry dan wel verbinden met andere Wi-Fi hotspots/routers/acces points? |
|
|||
|
|||
Normaal gesproken lukt het me wel om via een gewone modem me Blackberry te verbinden via Wi-Fi en dan normaal internet te gebruiken. Alleen lijkt wel of hij een Ipad ziet als een niet normaal modem.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, als ik het goed begrijp ziet de Blackberry het SSID van de Personal Hotspot niet maar een Windows laptop ziet dat wel |
|
|||
|
|||
Op me Ipad staat dit persoonlijke hotspot: 1 verbinding(is dus me Blackberry). Op me Blackberry zie ik bij Wi-Fi netwerk
actief profiel: Ipad Waalboer SSID: Ipad waalboer Type: 802. 11b/g Alleen krijg dus nog steeds geen internet. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s werkt niet als hotspot voor laptop | digo | iPhone algemeen | 3 | 13-12-12 23:40 |
de iPad als hotspot voor PC. | Poehee | iPad algemeen | 1 | 25-05-12 12:00 |
Is de 3gs als hotspot te gebruiken na Jailbreak? | casperb71 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-09-11 23:24 |
IPhone 3G gebruiken als Wi-Fi hotspot voor ipad2 | prwztm | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 01-05-11 14:18 |
|
|