Safari loopt vast, Marktplaats ellende? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad Air werkt iha prima, echter als ik met Safari een paar pagina's wil openen loopt deze helemaal vast. De app sluiten is vaak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Safari loopt vast, Marktplaats ellende?
Mijn iPad Air werkt iha prima, echter als ik met Safari een paar pagina's wil openen loopt deze helemaal vast.
De app sluiten is vaak de enige optie. Het lijkt erop dat Marktplaats hierbij oorzaak nr 1 is; als ik daar pagina's open bevriest Safari, heb nog geen andere pagina's kunnen ontdekken die continue/regelmatig dit probleem ook geven. Waar kan dit aan liggen, ik heb (nog) geen ad blocker, maar ik erger me wel aan dit gekooi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Safari (marktplaats website) op iPhone 6 Plus met 8.0.2 en 8.1 | Schroale | iPhone algemeen | 11 | 23-10-14 11:10 |
Safari loopt elke paar dagen vast | BePr | iPad algemeen | 3 | 19-01-13 17:25 |
Safari 4s loopt vast | Roos79 | iPhone algemeen | 15 | 27-08-12 23:49 |
Safari loopt vast bij google | Vertrigo | iPhone algemeen | 2 | 15-06-11 22:56 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
|
|