//

Safari loopt vast, Marktplaats ellende?

Safari loopt vast, Marktplaats ellende? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad Air werkt iha prima, echter als ik met Safari een paar pagina's wil openen loopt deze helemaal vast. De app sluiten is vaak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-17, 19:27
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard Safari loopt vast, Marktplaats ellende?

Mijn iPad Air werkt iha prima, echter als ik met Safari een paar pagina's wil openen loopt deze helemaal vast.

De app sluiten is vaak de enige optie.

Het lijkt erop dat Marktplaats hierbij oorzaak nr 1 is; als ik daar pagina's open bevriest Safari, heb nog geen andere pagina's kunnen ontdekken die continue/regelmatig dit probleem ook geven.

Waar kan dit aan liggen, ik heb (nog) geen ad blocker, maar ik erger me wel aan dit gekooi
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Safari (marktplaats website) op iPhone 6 Plus met 8.0.2 en 8.1 Schroale iPhone algemeen 11 23-10-14 11:10
Safari loopt elke paar dagen vast BePr iPad algemeen 3 19-01-13 17:25
Safari 4s loopt vast Roos79 iPhone algemeen 15 27-08-12 23:49
Safari loopt vast bij google Vertrigo iPhone algemeen 2 15-06-11 22:56
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.