Safari loopt elke paar dagen vast discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn Ipad 3 met ios6 loopt Safari elke paar dagen vast. Geschiedenis een cookies wissen werkt niet, wel het resetten van de Ipad. Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari loopt elke paar dagen vast
In mijn Ipad 3 met ios6 loopt Safari elke paar dagen vast. Geschiedenis een cookies wissen werkt niet, wel het resetten van de Ipad. Alleen kot het probleem elke paar dagen terug.
Wat gebeurt is het volgende: Safari start gewoon op, maar na het intypen van een zoekopdracht of het intypen van een URL in de adresbalk laadt de adresbalk voor de helft (blauw) en loopt vast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het afsluiten van apps werkt niet, of beter gezegd levert niets op. Wel staat er inderdaad een low Memory bericht in diagnostics, maar hoe dat komt en wat ik er aan kan doen weet ik niet. Chrome werkt overigens prima. Safari niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Van Chrome (en andere Goegeldingen) heb ik helaas geen verstand, sorry |
Labels |
ipad 3 safari vastlopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari 4s loopt vast | Roos79 | iPhone algemeen | 15 | 27-08-12 23:49 |
Email na een paar dagen verdwenen? | Sweng | iPhone algemeen | 3 | 30-11-11 23:17 |
Safari loopt vast bij google | Vertrigo | iPhone algemeen | 2 | 15-06-11 22:56 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
|
|