Muziek van iPad naar iTunes, geen Archief "knop" discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn muziek van m'n iPad naar iTunes zetten middels de volgende stappen: iTunes 10 voor Mac: Aankopen overzetten van de iPod, iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek van iPad naar iTunes, geen Archief "knop"
Ik wil graag mijn muziek van m'n iPad naar iTunes zetten middels de volgende stappen:
iTunes 10 voor Mac: Aankopen overzetten van de iPod, iPhone of iPad naar een gemachtigde computer Maar ik kan die archief knop niet vinden. Ik heb de laatste versie van iTunes. Heb Windows opnieuw geïnstalleerd en dacht dat ik mijn muziek zo wel even terug kon slepen naar iTunes Muziek wat bij vorige versies volgens mij wel wou. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, erg bedankt. Maar nu staat mijn muziek nog niet in iTunes, misschien ook wel logisch omdat mijn muziek niet gekocht is in de iTunes Store... Weet iemand hoe ik wel mijn muziek in iTunes kan zetten?
|
|
|||
|
|||
Hoe komt die muziek dan wel op je iPad?
Waar heb je dat dan gekocht? |
|
|||
|
|||
Muziek heb ik erop gezet voordat ik Windows opnieuw geïnstalleerd had.
Hoe ik eraan kom? "Gekregen" van een piraat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Geen "mobiele data" knop iPhone 2G | jw1992 | iPhone algemeen | 2 | 10-06-11 14:21 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken | wunhan | Archief | 1 | 08-12-09 10:18 |
|
|