//

Excel op iPad

Excel op iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op men huidige iPad die nog een 9.7" model is gebruik ik erg regelmatig de MS Excel app om documenten die ik ook onder Windows ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-01-23, 12:21
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Excel op iPad

Op men huidige iPad die nog een 9.7" model is gebruik ik erg regelmatig de MS Excel app om documenten die ik ook onder Windows gebruik te bewerken. Dit werkt vrij correct. Omdat men nieuwe iPad nu een 10,9" model is kan ik de gratis Excel app niet meer gebruiken. Ik zou natuurlijk kunnen overstappen naar Office 365, maar die overstap vind is wat duur en men huidige Office versie voldoet prima. Ik kan vanaf nu Apple Numbers gebruiken, maar als ik het goed heb is dat op pc enkel via iCloud te gebruiken. Of Google Sheets gebruiken. Zijn er hier soms nog mensen die ook zoiets doen of deden, en welk alternatief gebruiken jullie.
Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Excel bestand naar Contacten iPad overzetten Marceltw iPad algemeen 2 23-01-14 13:58
Welke app voor Word Excel op iPad varebrand iPad Apps 9 29-11-13 19:48
VBA / macro codes in excel op iPad gebruiken schuurar iPad Apps 4 10-01-13 20:39
access en excel op iphone ipad iMoos iPhone Apps 3 30-12-11 11:12
Excel lezen op iPhone of iPad Leen78 Desktop-applicaties 4 03-08-11 21:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.