iPad met marketindex discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben van plan een iPad aan te schaffen. Maar ik twijfel nog een beetje. Mijn vraag is deze : werkt de iPad ook met marketindex ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad met marketindex
Ben van plan een iPad aan te schaffen. Maar ik twijfel nog een beetje. Mijn vraag is deze : werkt de iPad ook met marketindex van RBS?
Groet, Tokkie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je even iets duidelijker bent...is dat een website ? een app ?
|
|
|||
|
|||
Ja dat is een website www.marketindex.nl. Ik wil mobiel handelen vraag me alleen af of het wel werkt met zo'n iPad. Was laatst in een apple winkel aan het testen toen kreeg ik zo'n pop up block te zien. Maar misschien is er iets waar mee het wel werkt op de iPad
GRS Tokkie |
|
|||
|
|||
Opent bij mij gewoon prima op de iPad geen geneuzel met pop-ups o.i.d.
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Webapplicaties
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mischien moet je even contact opnemen met de RBS zelf, aangezien niet iedereen hier een account heeft en daarom ook niet alles kan testen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad met Iphone linken met bluetooth | MrGangstaInc | iPad algemeen | 1 | 07-03-11 13:59 |
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet | Captain Krimson | Overige providers Nederland | 0 | 28-02-11 15:46 |
iPad met 4.2.1 | maltje | Jailbreak [archief] | 3 | 15-02-11 21:44 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
|
|