//

Video importeren dmv Cam. Connection kit, maar speelt niet af ?

Video importeren dmv Cam. Connection kit, maar speelt niet af ? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ipadclub leden, Ik heb een vraag. Vandaag een camera connection kit gekocht. Mijn bedoeling is/was om de film bestanden ( opgenomen met Kodak Playsport) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-11, 00:20
miechels miechels is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 12
Question Video importeren dmv Cam. Connection kit, maar speelt niet af ?

Beste ipadclub leden,

Ik heb een vraag. Vandaag een camera connection kit gekocht. Mijn bedoeling is/was om de film bestanden ( opgenomen met Kodak Playsport) op mijn IPad2 te zetten. Wat heb ik gedaan? Sd kaart ingevoerd en kit aangesloten op mijn Ipad2. De Ipad2 ziet dat de kit aangesloten is en opent de bestanden. Ik zie netjes kleine plaatjes (preview) van al mijn video's. Ik denk dat gaat goed komen. Ik selecteer de filmpjes en kies voor impoteren. Dit alles gaat goed. Nu afspelen, ja mooi niet ik zie alleen het icoon MOV staan. Op internet gezocht en vind hier en daar wel wat info. Nu lijkt het als of ik alleen maar wvga kan importeren, maar dit is mijn laagste en dus slechtste instelling op mijn camera. Dit wil ik dus eigenlijk niet. Mijn vraag is, kan ik opnemen met hoge kwaliteit en als nog afspelen op mijn Ipad2 of is er een app die dit wel afspeelt. Of misschien een converter app die het terug zet zodat ik toch de kwaliteit kan behouden voor later.

Ik hoor heel graag van jullie

Mvg

Miechels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad 2 video via camera connection kit peterpijpelink iPad accessoires en onderdelen 12 14-06-12 23:46
Inlezen vanaf NikonD90 met connection kit lukt niet (meer) A3jaan iPad accessoires en onderdelen 0 13-06-11 17:39
ipad camera connection kit video didelf iPad accessoires en onderdelen 1 30-01-11 11:58
camera connection kit waltapple iPad accessoires en onderdelen 35 23-07-10 14:24
Av connection kit voor ipad Carlo_1983 iPad algemeen 12 29-04-10 08:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.