PS3 server streamen naar iPad? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn lokale netwerk een ps3 media server draaien op een windows 2003 server systeem. Nu kan ik hiermee heel goed via mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PS3 server streamen naar iPad?
Ik heb in mijn lokale netwerk een ps3 media server draaien op een windows 2003 server systeem. Nu kan ik hiermee heel goed via mijn PS3 films afspelen incl ondertiteling.
PS3 media server streamt die probleem los over mijn netwerk. Ik zoek nu een app die ook deze stream kan afspelen. Iemand een suggestie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Best AirVideo installeren op zowel server als ipad
About Air Video Air Video - Watch your videos anywhere! for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone | tonytoka | iPad algemeen | 22 | 06-01-13 19:14 |
Muziek: Muziek streamen van Iphone naar ipad | KAY_W_BEE | Muziek, foto & video | 2 | 01-07-11 23:22 |
Foto: iPhoto streamen naar iPad/iPhone | Denis | Muziek, foto & video | 1 | 02-04-11 16:53 |
Windows: Streamen naar iPad vanuit itunes | arcovandermeij | iTunes | 0 | 10-03-11 20:18 |
|
|