Geen beeld bij facetime. discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was aan het facetimen met een vriendin. Ik had mijn eigenbeeld klein en zij zag mijn beeld. Haar beeld was bij geen van beide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen beeld bij facetime.
Ik was aan het facetimen met een vriendin. Ik had mijn eigenbeeld klein en zij zag mijn beeld.
Haar beeld was bij geen van beide beide dut was zwart. Het geluid was perfect Oorzaak? Laatst gewijzigd door heitsme; 04-08-11 om 00:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Face time geen beeld
|
|
|||
|
|||
Ja die heeft ze
Ipad word opgehaald camera aan voorkant blijft nu ook haken. Hebben eerst al een herstel gedaan maar loste niet op Laatst gewijzigd door heitsme; 11-08-11 om 17:08. Reden: Aanvulling |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen facetime | gangster2 | iPhone algemeen | 12 | 27-06-11 17:55 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Beltoon mac bij facetime is heel zacht | aniger | iPhone algemeen | 0 | 09-02-11 01:01 |
gaarne advies bij facetime probleem | digimate | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 14:11 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
|
|