geen facetime discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb geen facetime op me iphone 4 heb alles geprobeerd geen button in settings nix herstel instellingen werkt ook niet kan iemand helpen gr ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen facetime
ik heb geen facetime op me iphone 4 heb alles geprobeerd geen button in settings nix herstel instellingen werkt ook niet
kan iemand helpen gr marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt gekeken bij Instellingen>Telefoon? Daar staat geen schakelaar voor FaceTime? Welke provider heb je?
|
|||
|
|||
Geen schakelaar en ik heb t-mobile
|
|
|||
|
|||
Hey gangster, ik vind je eng.
Probeer je iPhone te herstellen zonder een reservekopie terug te zetten. |
|
||||
|
||||
Welke provider heb je?
|
|
|||
|
|||
oke zal ik vanavond proberen en zo eng ben ik niet hoor
|
|
|||
|
|||
Laat even weten of het is gelukt!
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt dIt ook niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat probleem ook
FaceTime Schakelaar Staat bij mij wel aan maar geen icoontje, ATM heb ik Hi-KPN maar FaceTime werkt toch via Wi-Fi... Maar athans geen icoontje |
|
||||
|
||||
Op de iPhone krijg je geen FaceTime icoon. Dat is voor de iPod Touch 4 en de iPad 2.
|
|
|||
|
|||
Hey Mensen!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn iPhone in Saudi Arabie gekocht en heb ook een Arabische provider. De hierboven genoemde schakelaar is ook hier niet aanwezig. Iemand een ander idee? Vast bedankt! |
|
|||
|
|||
FaceTime is geblokkeerd in Saudi Arabie, maar ik ben even vergeten door wie. Je kan wel jailbreaken, en dan is er een tool die het mogelijk maakt om wel te facetimen
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie!
(Voor je info: de providers die ik gebruik zijn Mobily en STC) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
FaceTime geen geluid | fredverzijlbergen | iPhone algemeen | 1 | 02-02-11 11:20 |
Iphone 4, geen facetime + geeg gps ontvangst | bengt | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-11-10 17:57 |
iPhone: Greenp0ison jailbreak + ultrasnow = geen facetime optie? | Melvin18 | Jailbreak | 5 | 12-10-10 22:00 |
|
|