FaceTime geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iPhone4 via FaceTime iemand anders oproep heb ik prachtig beeld en geluid van hen. Zij zien mij ook, maar horen mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FaceTime geen geluid
Als ik op mijn iPhone4 via FaceTime iemand anders oproep heb ik prachtig beeld en geluid van hen. Zij zien mij ook, maar horen mij niet. Dat geldt voor iedereen die ik 'FaceTime'. Staat er ergens niet goed? Overigens heb ik eveneens geen belgeluid, maar wel trillen als ik gebeld wordt, een euvel dat tijdelijk verdwijnt als ik de stekker van de oortelefoon in- en uit doe (truc via internet gevonden). Zou er een verband bestaan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen zou een oplossing kunnen zijn
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
geen facetime | gangster2 | iPhone algemeen | 12 | 27-06-11 17:55 |
Iphone 4, geen facetime + geeg gps ontvangst | bengt | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-11-10 17:57 |
|
|