//

photo streaming naar ipod/ipad

photo streaming naar ipod/ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik gebruik air video voor het streamen van me films naar me ipod/ipad. daar ben ik zeer tevreden mee. nu zoek ik z'n soort gelijke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-11, 12:47
svenvg93 svenvg93 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Question photo streaming naar ipod/ipad

ik gebruik air video voor het streamen van me films naar me ipod/ipad. daar ben ik zeer tevreden mee. nu zoek ik z'n soort gelijke app voon het streamen van me photo's naar de ipd/ipad. ik heb er wel een aantal gevonden maar de server software werkt dan alllen op OSx maar op me pc's werk ik met windows.

alvast bedankt voor het mee denken.

Svenvg93
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-11, 14:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Air display al denk ik niet dat dat hetgeen is da je wil hebben? Hetgeen je op je pc/laptop ziet zie je hetzelfde op je ipad.

Om foto's (draadloos) over te zetten van pc/laptop naar iphone/ipad en omgekeerd gebruik ik photosync.
  #3  
Oud 15-08-11, 14:22
svenvg93 svenvg93 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

air display bedoel ik inderdaad niet. photosync is het echt opslaan van de foto's en dat wil ik niet. ik wil juist "streamen" naar me ipod/ipad. Air photo HD doet wel wat ik wil maar de server software werkt alleen op OSx.

Laatst gewijzigd door svenvg93; 15-08-11 om 14:23. Reden: spellingsfout
  #4  
Oud 15-08-11, 14:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svenvg93 Bekijk bericht
air display bedoel ik inderdaad niet. photosync is het echt opslaan van de foto's en dat wil ik niet. ik wil juist "streamen" naar me ipod/ipad. Air photo HD doet wel wat ik wil maar de server software werkt alleen op OSx.
Als dat om gewoon bij je thuis te bekijken zou zijn kan je altijd je foto's op je tv bekijken als je zo'n kabeltje koopt digital av adapter of gewoon draadloos doorsturen via de apple tv (ik heb apple tv voor gekocht).
En met ios 5 binnenkort zal je alles draadloos naar je apple tv zo naar je tv kunnen doorsturen, al wat je dan ziet en kan doen op de ipad zie je op je tv, kijk er al naar uit om dit draadloos te doen.

Wilde dat maar eens bijzeggen.
  #5  
Oud 15-08-11, 16:04
svenvg93 svenvg93 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

maar dan zou ik ze eerst naar me ipad moet synchroniseren. en dat wil ik juist niet. met zoveel apps in de app store zou er toch wel een app zijn voor het streamen van photo's???
  #6  
Oud 18-08-11, 12:15
peauke peauke is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik gebruik ImageBank+ voor het streamen van mijn foto's. Volgens mij werkt deze nog niet optimaal maar het werkt.
  #7  
Oud 18-08-11, 23:20
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Thumbs up

Gewoon al je foto's in Picasaweb zetten, dan kun je ze mooi op je iPad bekijken, ook met een diashow
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
streaming data op ipad jcgeling iPad algemeen 1 11-07-10 18:48
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58
Photo v.s. iPad en uploaden daanski iPad algemeen 1 18-03-10 00:06
ongevraagd: Ipod Photo Cash map pontifex Muziek, foto & video 1 16-02-08 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.