juiste app voor foto's discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben op zoek naar een app waarmee ik foto's van netwerkschijf kan bekijken. maar waarmee ik ook buiten me eigen netwerk bijvoorbeeld als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
juiste app voor foto's
ik ben op zoek naar een app waarmee ik foto's van netwerkschijf kan bekijken. maar waarmee ik ook buiten me eigen netwerk bijvoorbeeld als ik bij vrienden ben. iemand enige idee.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kost wel wat: LogMeIn Ignition voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store maar werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
maar met logmein krijg ik me computer remote. en ik wil alleen me foto's zoals in de standaard foto app. alleen dan over het netwerk en remote via een poort open zetten in router.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Air Photo HD for iPad on the iTunes App Store Ik weet niet zeker of Air Photo ook werkt met een netwerkschijf.. Maar het komt in elk geval in de richting.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de juiste instellingen voor het buitenland | dutchronnie | Internet in buitenland (roaming) | 16 | 30-06-11 11:43 |
Wat zijn de juiste instellingen voor syncen? | Macbookto | iTunes | 0 | 14-05-11 16:30 |
App voor polaroid foto's | iBianca | iPhone Apps | 3 | 06-02-11 14:34 |
Video: juiste handbrake instellingen voor widescreen films | drboot | Muziek, foto & video | 1 | 17-06-08 19:01 |
|
|