apps overzetten naar nieuwe iPad en nieuwe pc of Mac (na diefstal) discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Afgelopen weekend werd mijn iPad 2 en mijn Windows pc gestolen na een inbraak op mijn appartement ! Op mijn iPad 2 had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps overzetten naar nieuwe iPad en nieuwe pc of Mac (na diefstal)
Hallo
Afgelopen weekend werd mijn iPad 2 en mijn Windows pc gestolen na een inbraak op mijn appartement ! Op mijn iPad 2 had ik een heel wat apps geïnstalleerd, aangekocht in de iTunes Store. Ik had deze vorige week nog gesynchroniseerd met mijn pc maar deze is dus helaas ook gestolen. Nu ga ik noodgedwongen een volledig nieuwe systeem moeten aankopen nl. een nieuwe iPad 2 en ofwel een Windows pc of Mac (ben er nog niet uit) Mijn vraag is of ik al die apps terug ga kunnen downloaden en installeren op mijn iPad 2 vanuit de iTunes Store ? Hoe gebeurt dit juist ? Bedankt Pat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apps zijn gekoppeld aan je Apple ID, waardoor je ze allemaal zonder opnieuw te betalen weer kunt downloaden met die ID.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gekochte cydia apps overzetten naar nieuwe iPhone? | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 6 | 31-05-11 20:39 |
apps overzetten naar nieuwe ipad 2 | Gustf | iPad algemeen | 1 | 17-05-11 17:36 |
alle informatie overzetten naar nieuwe mac | hansinderen | iTunes | 2 | 06-10-10 00:03 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
Apps overzetten naar nieuwe IPhone | Zweitse | iTunes | 2 | 08-01-09 21:47 |
|
|