bestanden/documenten versturen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een app voor het versturen van bestanden (documenten etc) binnen het netwerk of blue tooth? Foto's kan al, dat heb ik. iPad 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestanden/documenten versturen
Is er een app voor het versturen van bestanden (documenten etc) binnen het netwerk of blue tooth? Foto's kan al, dat heb ik. iPad 2 3G geen jailbreak.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij ben je dan puur aangewezen op email.
Of alles centraal opslaan via DropBox; moet je natauurlijk wel Apps hebben die ook gebruik maken van DropBox. |
|
|||
|
|||
Daar ben ik inmiddels ook achter. Er is wel en een in-app derde optie maar alleen voor bestanden van die app, zoals QuickOffice, dat bestanden rechtreeks naar een computer stuurt via een ip adres, net als Phototransfer
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
bump is de ideale app om documenten en foto's te delen tussen twee Idevices.
|
|
||||
|
||||
Of anders via DropBox.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden versturen tussen GSM en iPhone | rem4rk4ble | iPhone algemeen | 5 | 22-08-09 21:17 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
Documenten | Pytur | iPhone algemeen | 4 | 15-05-08 19:15 |
|
|