iPad games op iPod gebruiken discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu sinds 2 maanden een Ipad volgende week wil ik ook een Ipod touch gaan halen. Ik heb al best wel veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad games op iPod gebruiken
Hallo,
Ik heb nu sinds 2 maanden een Ipad volgende week wil ik ook een Ipod touch gaan halen. Ik heb al best wel veel betaalde games op me ipad kan ik deze ook gebruiken op de ipod? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jawel, als je je account blijft gebruiken waar ze onder hangen.
|
|
|||
|
|||
Ja da blijf ik gebruiken In de app store staat er natuurlijk een + als je ze ook op de iphone kan gebruiken dus als er een plus voorstaat kan ik ze ook gebruiken op ipod?
|
|
||||
|
||||
Vast wel
|
|
|||
|
|||
Wat wel zo is is als je bijvoorbeeld op de iPad Angry Birds HD hebt geïnstalleerd, je op je iPod Touch ze niet kunt overnemen, omdat de iPod Touch geen 'HD-games' draait die speciaal voor de iPad gemaakt zijn. Ook de reguliere versie van Angry Birds kan je dan bijv. niet gratis downloaden, omdat de app-store ze ziet als andere spellen.
|
|
|||
|
|||
Er staat ook altijd links naast in de app-pagina waar de app voor geschikt is. Meeste apps voor iPhone zijn ook voor iPod touch geschikt.
|
|
||||
|
||||
Maar veel games voor de iPad zijn niet geschikt voor de iPhone of iPod touch. Enkel universele games die je gekocht hebt op je iPad zal je ook op je iPod touch kunnen gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch jailbreak games op iphone 4 | arthur1995 | iPhone Games | 1 | 24-09-10 10:01 |
Multiplayer games (iPhone <-> iPod Touch) | Duckwhisperer | iPhone Apps | 12 | 27-10-09 21:09 |
|
|