Games spelen met 2 personen op de zelfde iPad discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er games (boardgames) die je met 2 personen kunt spelen op de nieuwe ipad? Dit zou namelijk makkelijk zijn voor op vakantie. Alvast bedankt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Games spelen met 2 personen op de zelfde iPad
Zijn er games (boardgames) die je met 2 personen kunt spelen op de nieuwe ipad? Dit zou namelijk makkelijk zijn voor op vakantie.
Alvast bedankt voor jullie reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, allerlei bordspellen, en mijn favoriet: Tiny Wings. Door de allernieuwste update kun je nou met een "gespleten" scherm spelen! (:
|
|
|||
|
|||
Mijn favoriet : Ludo
Beter bekend bij ons als Mens erger je niet En nee, dobbelsteen en pionnen niet nodig want die zitten in het spel. Zeer plezant, ook op vakantie. |
|
|||
|
|||
Stackpack is een strategisch spel dat je alleen of met 2,3 of 4 spelers op 1 ipad kunt spelen.
Wordmemory is een spel dat je alleen met een andere speler kunt spelen, of samen op 1 ipad of op 2 ipads online. |
|
|||
|
|||
Nog een vraag omtrent 2 spelers op 1 i-pad, het woordspel wordfeud, hoe kun je op 1 i-pad 2 accounts aan maken, want er is geen login tab, waar je dus kunt wisselen van speler. Want het gaat er bij ons ook om dat je op vakantie met 2 spelers en 1 i-pad toch wordfeud kunt spelen.
bvd. Groetjes Bennie |
|
|||
|
|||
Volgens mij kan dat niet..
|
|
||||
|
||||
Je kunt wel uitloggen en inloggen elke keer, maar dat kost wel erg veel moeite.
|
|||
|
|||
Ik denk dat de lol er dan wel snel af is omdat het zo omslachtig is.
|
|
||||
|
||||
Ja precies, maar als je twee iDevices hebt word het toch al gauw veel makkelijker.
|
|
|||
|
|||
Fluke.
Globulos. Airhockey gold Galgje Dammen Martians Fruitninja Taptaprevenge Allemaal 2 spelers op 1 ipad |
|
|||
|
|||
Heb met de ontwikkelaar per mail gesproken, en het gaat inderdaad niet. Als je met een 2e persoon op de ipad wordfeud wilt spelen dan moet je dus elke keer het spel verwijderen en opnieuw instaleren.
Dit is het laatste antwoord dus wat ik kreeg. ( Hi, You need to reinstall to switch users currently on iOS. Best regards, Odin Borg Nordgård Wordfeud.com) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 1 games spelen op tv | chucky102 | iPad algemeen | 2 | 19-01-12 20:30 |
iPhone + iPad zelfde iTunes account maar geen games delen | Devbizz | iTunes | 2 | 08-07-11 19:12 |
iPhone: Welke spelletjes kan je spelen met 2 personen??? | Antiparadox | Jailbreak | 5 | 13-01-09 19:15 |
|
|