iPad game doorspelen op iPhone of iMac discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk dat een game doorgespeeld kan worden op een andere iPhone of Mac met behoud van levels, scores o.i.d? Zo ja, hoe doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad game doorspelen op iPhone of iMac
Is het mogelijk dat een game doorgespeeld kan worden op een andere iPhone of Mac met behoud van levels, scores o.i.d?
Zo ja, hoe doe je dat? Grz, Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan bij games die iCloud ondersteuning hebben, zo speel ik carmageddon en FIFA 13 zowel op mijn iPad als iPhone. Ik heb zelf geen games die ik op de Mac door kan spelen (denk ik) maar die zijn er vast wel.
|
|
|||
|
|||
Waar zie je of een game iCloud ondersteuning heeft ? Is game Center niet genoeg? Of moet ik ergens nog iets activeren?
|
|
||||
|
||||
GC is niet genoeg nee. Of het moet op de server van de ontwikkelaar worden opgeslagen met GC als identificatiemiddel (nauwelijks toegepast).
|
Labels |
doorspelen, games apps, ipad, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Optimaal leren omgaan met mijn iPhone/iMac/Ipad? | Keu22 | iPad Apps | 0 | 13-07-12 00:48 |
iMessage synchroniseren op iPad, iPhone en iMac | Scirocco | iTunes | 5 | 26-05-12 19:56 |
iPhone/iPad/iMac kopen in thailand??? | adhd1001 | Koopinformatie Rest van de wereld | 25 | 15-03-12 04:29 |
Syncen Safari op iMac, iPad en iPhone? | has2fly | iPad algemeen | 13 | 08-12-11 21:00 |
Emails op ipad/iphone/imac | Haagze sf2 | iPad algemeen | 2 | 30-12-10 15:47 |
|
|