Nederlandse AppStore iPad met gratis kinderspelletjes discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen aan deze AppStore. Ik zoek er nl al een hele tijd naar. Ik heb alleen een Engelse....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nederlandse AppStore iPad met gratis kinderspelletjes
Wie kan mij helpen aan deze AppStore. Ik zoek er nl al een hele tijd naar. Ik heb alleen een Engelse.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe kom je dan aan die Engelse?
|
|||
|
|||
Ow dat is een goeie vraag ja. Dat weet eerlijk gezegd niet eens meer. Die heb ik al zo lang. Hij heet WeWantApps!
|
|
||||
|
||||
Dus je bedoelt geen AppStore, maar een App:
https://itunes.apple.com/nl/app/wewa...3442?l=en&mt=8 Deze App is er niet in het Nederlands (volgens de beschrijving). Mogelijk zijn een aantal van de 24 gratis Apps die ze in deze adventskalender presenteren (en die allemaal vast gewoon in de AppStore staan) wel Nederlandstalig. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik bedoel niet deze AppStore in het nederlands, maar gewoon andere appstores in het algemeen
|
|
||||
|
||||
Nogmaals: dat is geen AppStore, maar gewoon een App die enkele Apps uit de AppStore uitlicht.
Voor iOS is er maar 1 AppStore; die van Apple. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem toch echt als AppStore m'n iPad staan hoor. Er staan allerlei spelletjes op, zeker wel honderden in 4talen en allerlei leeftijden voor kinderen.
Maar daar gaat mijn vraag toch helemaal niet over? |
|
||||
|
||||
Waar gaat je vraag dan wel over?
|
|
|||
|
|||
Ik had gevraagd of iemand nog een Nederlandse AppStore kent waar ook gratis kinderspelletjes staan
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AppStore: gratis met bestaand account | FezzFest | iPhone algemeen | 0 | 26-05-10 18:26 |
|
|