Hoe krijgen mijn buren contact? discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik speel de Sims free play en ben helemaal verslaafd! Nu heb ik alleen 1 probleempje. Hoe krijgen mijn buren contact met elkaar? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijgen mijn buren contact?
Hallo allemaal!
Ik speel de Sims free play en ben helemaal verslaafd! Nu heb ik alleen 1 probleempje. Hoe krijgen mijn buren contact met elkaar? Ik moet een feestje organiseren en zorgen dat twee sims contact krijgen, maar weet helemaal niet hoe ik dat moet doen! Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! Liefs Inez |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren | hannibal555 | iTunes | 1 | 26-07-11 01:17 |
iPhone: Iphone 3g met 4.1 hoe kan ik mijn bel icoon terug krijgen? | mdeuss | Jailbreak | 1 | 10-10-10 18:00 |
Mijn 3gs verliest contact | petervandamned | iPhone algemeen | 2 | 22-06-10 08:47 |
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, | xajonara | Archief | 1 | 03-05-08 20:28 |
|
|