Destination Treasure Island HD v1.1.5 wil niet opstarten ??? discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleempje met 'Destination Treasure Island HD v1.1.5'... Ik laadde het reeds 3x op vanuit verschillende sites en alles lijkt goed te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Destination Treasure Island HD v1.1.5 wil niet opstarten ???
Hallo,
ik heb een probleempje met 'Destination Treasure Island HD v1.1.5'... Ik laadde het reeds 3x op vanuit verschillende sites en alles lijkt goed te gaan bij het installeren, maar... telkens weer wordt het spel onmiddellijk uitgeschakeld zodra ik het tracht op te starten !!!... Wie kan me a.u.b. helpen of een tip geven ? Hartelijk bedankt bij voorbaat ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wil niet meer opstarten | ArneMaes | iPhone algemeen | 0 | 09-04-13 21:23 |
Iphone 3g wil niet meer opstarten | knijn | iPhone algemeen | 0 | 13-05-10 14:56 |
iphone 2G wil niet opstarten... | wdvds5 | iPhone algemeen | 6 | 23-08-09 17:28 |
Help! wil niet meer opstarten.. | rickkie1 | iPhone algemeen | 9 | 31-08-08 13:59 |
wil niet meer opstarten | reef | Unlock [archief] | 2 | 23-06-08 16:26 |
|
|