Help! wil niet meer opstarten.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb vandaag 2 apps geinstalleerd en ik zetten de mobiel uit.. nu bij het opstarten krijg ik na het beginscherm een vreemd mannetje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help! wil niet meer opstarten..
Hallo, ik heb vandaag 2 apps geinstalleerd en ik zetten de mobiel uit.. nu bij het opstarten krijg ik na het beginscherm een vreemd mannetje op mijn scherm en verder gaat die niet... heb geprobeert met itunes te resetten maar hij kan mijn iphone niet vinden, fout 1619.. dus ik kan nu niks, ook niet via ziphone want hij kan via itunes geen verbinding maken!!
ik wordt hier helemaal gek van!! please wie kan mij helpen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toch niet toevallig dit mannetje:
Probeer anders via WinPwn 2.5 je iPhone weer aan de praat te krijgen met een zelf gemaakt custom firmware. Handleiding: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1756
|
|||
|
|||
haha ja dat is min grote vriend..
|
|
|||
|
|||
Lukt niet, kan hem niet rebooten (dus aan/uit knop en homeknop samen)..
Nu blijft het beeldscherm zwart... ik word hier echt gestresst van!! Please mensen help me! |
|
||||
|
||||
Citaat:
of herkent itunes een iphone in recovery mode?(het mannetje van hierboven)
|
|||
|
|||
Nee laadt niet op... itunes herkent hem hoop ik nu wel, heb pc uitgezeten en weer aan.. ik hou je op de hoogte!!
|
|
|||
|
|||
Voor de 3e keer deze week de iphone restoren.
|
|
|||
|
|||
Heb je hem al weer aan de praat, lijkt erop dat ik hetzelfde probleem heb?!?!
|
|
|||
|
|||
Ik ook, alleen de mijne hangt vast op het bootlogo(het appeltje) en ben vergeten openSSH erop te zetten dus kan mn laatst geinstalleerde app ook niet verwijderen.
Zit nix anders op dan in DFU/Custom restore ***** telefoons ook, pffff |
|
|||
|
|||
Mijne bleef dus ook elke keer hangen op het appellogotje. Krijg hem wel elke keer aan de praat maar alleen door in DFU mode te restoren
Dit schijnt een oplossing te zijn die soms werkt zonder dat je DFU mode moet restoren: Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g wil niet meer opstarten | knijn | iPhone algemeen | 0 | 13-05-10 14:56 |
iPhone: iPhone wil niet meer opstarten met Blackra1n | ThomasdB | Jailbreak | 22 | 21-04-10 16:52 |
iphone wil niet meer opstarten... | Trandy | Archief | 1 | 11-05-09 23:24 |
wil niet meer opstarten | reef | Unlock [archief] | 2 | 23-06-08 16:26 |
Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!? | bassiejjj | Unlock [archief] | 4 | 14-04-08 22:37 |
|
|