ontvangst beller, geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje in bezit van een Iphone uit de US. Zelf geinstalleerd ed en alles ging zonder problemen. VAndaag pas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ontvangst beller, geen geluid
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje in bezit van een Iphone uit de US. Zelf geinstalleerd ed en alles ging zonder problemen. VAndaag pas aangemeld terwijl ik al veel info uit dit forum heb gehaald. Nu heb ik zelf ook een probleem met de Iphone: Sinds een reisje naar Londen kan ik degene die ik spreek via de telefoon niet meer horen. Men kan mij wel horen en verder functioneren alle geluiden, muziek ed. Dus men kan mij wel verstaan maar degen die ik bel of mij belt kan mij niet horen. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als jij hen niet hoort kan het zijn dat er een speaker kapot is, als ik het goed heb heb je een aparte speaker voor bellen dus je muziek afspelen zou wel goed blijven gaan maar bellen niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
geen 3g ontvangst | Jorissje | Odido (T-Mobile) | 5 | 03-12-09 00:09 |
Iphone op stil; Geen reactie op een beller! | Red-Hat | iPhone algemeen | 2 | 05-07-09 00:20 |
Geen ontvangst | Juice | Archief | 9 | 06-04-09 19:28 |
Geen ontvangst | Paolo_Totti | Odido (T-Mobile) | 3 | 20-02-09 00:41 |
|
|