scherm reageert slecht bij dead trigger2 discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een tijdje dead trigger 2 speel merk ik op dat het door een voor mij onbekende oorzaak soms opeens slecht reageert op aanraking ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm reageert slecht bij dead trigger2
Als ik een tijdje dead trigger 2 speel merk ik op dat het door een voor mij onbekende oorzaak soms opeens slecht reageert op aanraking op het scherm, ik kan dan bijv niet meer vooruit lopen, enkel zijwaarts en achterwaarts lukt dan nog, soms zelfs kan ik helemaal niet meer lopen in het spel waardoor ik dan snel dead ben.
Iemand enig idee hoe dit komt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update naar iOS 6.1 - Home knop reageert slecht | apeka | iPhone algemeen | 0 | 02-02-13 15:05 |
Touchscreen 3GS reageert slecht op aanraking... | clemuns | iPhone algemeen | 2 | 18-05-12 18:01 |
[Help] Ipad reageert enorm slecht op vingers | joerieve | iPad algemeen | 2 | 06-04-12 15:24 |
Beeldscherm reageert slecht op 2 3G's | vanilla | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 13:58 |
iPhone 3.1.2 reageert slecht | AreBee | iPhone algemeen | 2 | 26-11-09 18:16 |
|
|