Touchscreen 3GS reageert slecht op aanraking... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het touchscreen van mijn iPhone reageert al tijden slecht op de aanraking van mijn vingers. Het scherm is een keer vervangen nadat ie was gevallen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen 3GS reageert slecht op aanraking...
Het touchscreen van mijn iPhone reageert al tijden slecht op de aanraking van mijn vingers. Het scherm is een keer vervangen nadat ie was gevallen (niet door Apple zelf maar wel origineel Apple touchscreen) en heeft het daarna een aantal maanden goed gedaan. Nu reageert ie dus sinds een tijdje slecht op mijn aanraking. Wanneer ik met mijn vinger even wat kracht zet op de plaats waar ie het niet doet dan doet ie het daarna vaak weer wel. Kan iemand mij vertellen of in dit geval alleen het touchscreen defect is of ook het LCD-scherm?
Laatst gewijzigd door clemuns; 17-05-12 om 00:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk zit er iets niet goed in de aansluiting van het touchscreen.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, het probleem is opgelost: heb er een nieuw touchscreen op laten zetten.
|
Labels |
aanraking, defect, iphone 3gs, touchscreen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen reageert niet meer | Buis | iPhone algemeen | 0 | 12-02-11 16:32 |
bel icoon reageert niet op aanraking | Miranda65 | iPhone algemeen | 1 | 31-01-11 20:56 |
touchscreen reageert niet | polo3 | iPhone algemeen | 0 | 15-09-10 15:49 |
Statusbalk reageert direct bij aanraking | Shake3000 | iPhone algemeen | 2 | 06-01-10 08:33 |
touchscreen reageert soms niet | reza | Unlock [archief] | 4 | 30-05-08 11:39 |
|
|