//

Asphalt 8 airborne topic

Asphalt 8 airborne topic discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) De beste Asphalt tot nu toe verdient z'n eigen topic dacht ik zo. Ik ben nu een aardig eindje op weg (seizoen 3) en kom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-14, 22:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Lightbulb Asphalt 8 airborne topic

De beste Asphalt tot nu toe verdient z'n eigen topic dacht ik zo.

Ik ben nu een aardig eindje op weg (seizoen 3) en kom momenteel niet verder omdat ik geen genoeg in-game coins of geld heb om geschikte auto's te kopen. Dus nu in multiplayer aan het racen.
Ik kwam er achter dan iedereen die telkens wint, in een Citroen Survolt rijdt, een batterij auto ....... En ik telkens meteen bij de start ge-knocked-downed wordt door andere Survolt's echt zo irri.
Dus die ook maar aangeschaft en een tijdje alles gewonnen daarmee - ik snap dus wel dat 'iedereen' die kiest. De rij eigenschappen zijn gek genoeg (voor een batterij auto, ik rij in het echt wel eens in een smart electric , en ik kan je zeggen dat een elektrische auto niet bekend staat om z'n stuurmanskunst) d gunstigste om te kunnen winnen.

Ik vroeg me af of jullie nog tips en tricks hebben?

Mijn tips:
- koop een Citroën Survolt voor multiplayer en ga (een tijdje) veel races winnen.
- upgrade je auto's een paar levels, de eind levels worden navenant te duur en dan kan je beter een volgende auto kopen met meteen een hogere ranking.
- zoek de kortste routes op in de tracks bij Nevada en Alps, dat scheelt echt tijd. (Bij andere tracks vast ook, maar die ken ik nog niet goed)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-15, 14:56
TjRD TjRD is offline
 
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik vind het niet de beste Asphalt die er is. 6 en 7 vond ik beter, vooral omdat het daar voor iedereen mogelijk was om de top te halen zonder er grof geld in te moeten stoppen.

Ik speel inderdaad ook, maar ben al heel lang bezig. Heb nu class D topauto volledig gemaxxed, class C topauto mee bezig en class B auto halferwege. Veeeeel multiplayer spelen is inderdaad de manier om daar te komen, maar ben daar al zeker 3 a 4 maanden mee bezig...

Ingame account Browniemoke als je eens tegen me wilt rijden
  #3  
Oud 14-02-15, 22:45
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ben met je eens dat versies 6 en 7 leuker waren wat dat betreft. Gewoon paar euro voor de app betalen en dan lekker gamen.

Ik heb echter in versie 8 geen cent betaald en ben toch aardig ver gekomen. Maar inmiddels rij ik niet meer. Geen tijd meer (want: kindje) en ik was die elektrische auto's zat. Dat is gewoon te onrealistisch hoe snel die krengen gaan... Je komt op een gegeven moment niet meer verder. Weet niet precies hoe ver ik gekomen was, maar niet veel verder dan seizoen 3 dacht ik....
Reageren

Labels
asphalt, games, race



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Asphalt 8 (tijdelijk) gratis themikes iPhone Games 3 30-10-13 20:26
Kan asphalt 7 niet installeren Jef04 iPhone Games 3 26-11-12 16:54
Asphalt 7: Heat MacSkills iPad Games 4 17-09-12 18:54
Asphalt 6: Adrenaline Multiplayer (Wi-Fi) jeremysmids iPhone Games 0 13-11-11 23:06
Asphalt 4: Elite Racing Flydt iPhone Apps 50 02-11-08 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.