//

Haypi Monster: The Lost Tower

Haypi Monster: The Lost Tower discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort gestart met een pokemon-achtig spel; Haypi Monster: The Lost Tower. Principe is hetzelfde, monsters vangen, trainen, evolueren en tegen elkaar laten vechten. Uiteraard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-15, 15:19
TjRD TjRD is offline
 
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard Haypi Monster: The Lost Tower

Sinds kort gestart met een pokemon-achtig spel; Haypi Monster: The Lost Tower. Principe is hetzelfde, monsters vangen, trainen, evolueren en tegen elkaar laten vechten. Uiteraard is dit een betaald spel (gratis download, mogelijk tot besteden van geld ingame), maar is het ook volledig gratis te spelen zoals ik doen. Ook dan kan je nog een heel eind komen, het gaat minder hard, maar toch

Ik zoek eigenlijk een aantal fanatiekelingen die voor mij een half uurtje in het spel willen steken om een karakter naar level 10 op te bouwen. Dan krijg ik 2 bonussen; 1 voor het registreren en 1 als het karakter op level 10 is gekomen. Geen idee hoeveel ik er precies nodig heb, maar ik vermoed dat ik een 25 mensen nodig heb. Referral code is 73XB

Als ik ook eens voor jullie zoiets moet doen, let me know

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 februari 2015 om 14:21 ----------

Voor de mensen die serieus door willen spelen daarna kan ik wel een monster aan jullie doneren. Gewoon een berichtje sturen en dan komt het goed

Laatst gewijzigd door TjRD; 14-02-15 om 17:26.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wooga games Monster world! koreke iPad Games 3 26-07-12 14:37
Monster Burner (Ubisoft) Muhtar01 iPhone Games 0 03-05-12 17:54
Haypi Kingdom Denbosch iPhone Games 7 08-11-10 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.