zoek en vind spellen discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) kan ik zoek en vind spellen van pc overzetten naar ipad bvd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoek en vind spellen
kan ik zoek en vind spellen van pc overzetten naar ipad bvd
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hallo benno welkom op het forum en fijn dat je jezelf als eerste even inteoduceert over je vraag gesproken ik weet het niet het is namelijk niet duidelijk wat je precies bedoelt heb je al spellen en wil je die overzetten of heb je nog geen spellen en wil je die eerst zoeken en vinden en dan op je laptop zetten je kunt spellen voor ios niet zomaar op een laptop zetten of bedoel je in itunes
Hallo Benno, Welkom hier. Gebruik wat leestekens. Dat maakt het lezen vele malen gemakkelijker. En verduidelijk je vraag even. Heb je al spellen die je op een laptop wilt zetten? Of gata het om iTunes, in de aangekochte apps? Je zult merken dat je meer respons krijgt, bij meer informatie.
|
|||
|
|||
ik heb nederlandse vind en zoek spellen op mijn pc staan maar mijn vrouw heeft een ipad dus ik zou graag weten of ik die spellen van mijn pc over kan brengen naar de ipad omdat ik op de ipad nergens geen zoek en vind spellen kan vinden om te downloaden groetjes
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zijn deze gratis
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nederlandse zoek en vind spellen | kakkerlak | iPad Games | 2 | 06-11-12 16:13 |
spellen | thokiesaq | iPhone Apps | 1 | 24-05-10 23:09 |
Nes spellen help!! | chanty1969 | Archief | 8 | 13-07-08 12:41 |
|
|