Wordfeud opeens in het Nederlands discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag merkte ik opeens dat Wordfeud in het Nederlands was - Ik bedoel niet de taal waarin je speelt, maar de taal van het bord. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordfeud opeens in het Nederlands
Vandaag merkte ik opeens dat Wordfeud in het Nederlands was - Ik bedoel niet de taal waarin je speelt, maar de taal van het bord. Er staat nu opeens 2l en 3w in plaats van DL en TW. Heel raar.
Je kunt het Engels terugkrijgen door de iPad-taal op Engels te zetten, maar dan krijg je meteen alles in het Engels, dus ook bv je agenda, Safari, je mail etc. Ik weet niet precies wanneer dit begonnen is, want ik speel niet elke dag, maar het zou sinds iOS 10.2 kunnen zijn. Heeft iemand een verklaring? En een methode om Wordfeud weer in het Engels te laten zijn, zonder dat al mijn andere apps een Engelse interface krijgen? Vast dank.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het zou toch in te stellen moeten zijn? Maar nu ik weet dat het aan de nieuwe versie van Wordfeud ligt, kan ik gericht verder zoeken.
Dank! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opeens geen push wordfeud | ukkie76 | iPhone Apps | 6 | 10-02-16 17:18 |
Wordfeud: online Scrabble in het Nederlands op je iPhone | edaems | iPhone Games | 25 | 01-06-12 21:41 |
|
|