Opeens geen push wordfeud discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren ontvang ik opeens geen push notificatie van wordfeud meer. En ook niet dat strook je bovenin als iemand bv een woordje legt Terwijl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opeens geen push wordfeud
Sinds gisteren ontvang ik opeens geen push notificatie van wordfeud meer. En ook niet dat strook je bovenin als iemand bv een woordje legt Terwijl dat wel allemaal staat ingeschakeld! Heb app al verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten? Zie ik een instelling over het hoofd? Wat kan de oplossing zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan bij de server van Wordfeud zelf zijn. Dus geen paniek.
|
|
|||
|
|||
Ben pas sinds 5 dagen iPhone bezitster dus dacht dat ik ws iets over het hoofd zag ;-)
Paniek had ik nog redelijk in de hand ;-) Maar thanx voor je reactie! |
|
||||
|
||||
Ik heb het ook sinds een dag of twee
|
|
|||
|
|||
Push berichten
Ik krijg geen push berichten meer op Wordfeud. Ook niet als er een email binnenkomt enz.enz. Alles staat gewoon aan. Wat moet ik doen?😡
|
|
|||
|
|||
Niet per ongeluk de 'niet storen functie' aangezet?
|
|
|||
|
|||
Geen push berichten op de ipad
Nee, die functie staat niet aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update ios5 geen pushmeldingen facebook en wordfeud meer | cyberchick | iPhone algemeen | 15 | 01-11-11 15:34 |
Help! Opeens geen Wi-Fi meer op mijn iphone 3! | ipad2 | Wi-Fi | 2 | 04-10-11 19:51 |
geen bereik meer opeens!! HELP | dekoolmees | iPhone algemeen | 11 | 20-01-09 23:55 |
Geen trilfunctie meer.... OPEENS!! | tish-ie | iPhone algemeen | 14 | 03-12-08 18:42 |
Opeens geen Wi-Fi verbinding met Linksys | DonaldR | Wi-Fi | 0 | 08-11-08 12:17 |
|
|