Kan je een Twitter filmpje doorsturen naar Whatsapp? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een Twitter (maar ook Youtube) filmpje doorsturen naar Whatsapp, eventueel eerst downloaden, maar heb naar diverse apps gekeken die òf niet meer bestaan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan je een Twitter filmpje doorsturen naar Whatsapp?
Ik wil een Twitter (maar ook Youtube) filmpje doorsturen naar Whatsapp, eventueel eerst downloaden, maar heb naar diverse apps gekeken die òf niet meer bestaan, òf zeer duister lijken.
Wie heeft anno 2016 de gouden tip? Gaat nu om Twitter, maar ook voor youtube zijn tips welkom... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met een omweg, maar downloaden gaat wel met Rocket Video Cast, de aanbieding van vandaag, 9 februari!
http://www.iculture.nl/app/582793399/8/Deals |
|
|||
|
|||
Dat werkt inderdaad niet verkeerd!
Bedankt voor de tip! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp bericht doorsturen | Frederike | iPhone Apps | 2 | 27-09-14 20:08 |
Kan een filmpje niet bekijken op mijn Iphone | siebke76 | iPhone algemeen | 6 | 28-01-13 18:09 |
Kan het scherm vastgezet worden tijdens een filmpje? | Femmyr | iPhone algemeen | 1 | 26-10-12 01:01 |
you tube filmpje doorsturen app | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-01-10 12:17 |
|
|