Veilig update verzoek? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik krijg nu al twee dagen een verzoek om om een update uit te voeren. Ik weet alleen niet voor wat en waar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veilig update verzoek?
Hi,
Ik krijg nu al twee dagen een verzoek om om een update uit te voeren. Ik weet alleen niet voor wat en waar het vandaan komt. Er komt een pop up met de tekst "Update voor aanbiedersinstelingen er zijn nieuwe instellingen beschikbaar. Wilt u ze nu bijwerken?" Er zijn twee keuzes Nu niet (maar dan komt het bericht weer terug) en Werk bij. Ik klik voor de zekerheid steeds op 'Nu niet'. Het bericht komt niet van de app store! Weet iemand of dit veilig is, waar het vandaan komt en waarom? Als het ongewest is; hoe kom ik daar dan vanaf? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt, het zou prettiger zijn als dat via de app store komt, dan weet je dat het via apple gekomen is en dus veilig.
|
|
|||
|
|||
iOS updates komen toch ook niet via de App Store? Een nieuwe carrier bundle is een systeem update en die komen nooit via de App Store. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Is er ook ergens te zien wat deze update inhoudt? Ik krijg hem ook al dagen.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
krijg je de melding als je iphone aan itunes hangt ? of wanneer krijg je die melding ?
|
|
|||
|
|||
Gewoon tijdens het normale gebruik.
|
|
|||
|
|||
Als je die carrier update nu niet uitvoert krijg je hem automagisch tijdens de volgende iOS update. Succes verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Is jailbreaken nu veilig? | jplt | Jailbreak | 5 | 22-01-15 23:23 |
ios 6 update veilig | casz1001 | iPhone algemeen | 19 | 23-09-12 13:33 |
iPhone: veilig jb ? | bbf | Jailbreak | 3 | 21-01-11 08:42 |
Veilig herstellen?? | P4ul | Archief | 7 | 07-11-09 11:28 |
veilig how to update 1.1.3 naar 1.1.4 | clockthieve | iPhone algemeen | 9 | 29-05-08 10:09 |
|
|