//

Na update ios5 geen pushmeldingen facebook en wordfeud meer

Na update ios5 geen pushmeldingen facebook en wordfeud meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar ios 5.0 krijg ik geen pushmeldingen meer van bijvoorbeeld facebook of wordfeud. Terwijl het wel aan staat bij de instellingen. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-11, 08:42
cyberchick cyberchick is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard Na update ios5 geen pushmeldingen facebook en wordfeud meer

Na de update naar ios 5.0 krijg ik geen pushmeldingen meer van bijvoorbeeld facebook of wordfeud. Terwijl het wel aan staat bij de instellingen.

Mijn email en whatsapp werken nog wel.

Hoe los ik dit op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-11, 08:46
MitchLuijks MitchLuijks is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick Bekijk bericht
Na de update naar ios 5.0 krijg ik geen pushmeldingen meer van bijvoorbeeld facebook of wordfeud. Terwijl het wel aan staat bij de instellingen.

Mijn email en whatsapp werken nog wel.

Hoe los ik dit op?
Ik heb ook ios 5.0 en bij mij werkt pushmeldingen wel met Twitter,Whatsapp,Herinneringen etc. Misschien moet je even je toestel herstellen dan..?
  #3  
Oud 01-11-11, 08:48
cyberchick cyberchick is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard

En wat gebeurt er als ik mijn toestel herstel? Ben ik dan al mijn instellingen kwijt?
  #4  
Oud 01-11-11, 08:54
MitchLuijks MitchLuijks is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick Bekijk bericht
En wat gebeurt er als ik mijn toestel herstel? Ben ik dan al mijn instellingen kwijt?
Ja als je hem compleet herstelt wel, en waarschijnlijk is compleet herstellen dan wel de beste keuze. Staan je Pushmeldingen instellingen wel juist ingestelt? (Voor de zekerheid even check vraag)
  #5  
Oud 01-11-11, 08:57
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Na een het herstellen kun je er voor kiezen de reservekopie terug te zetten. Dan ben je je instellingen en gegevens ook niet kwijt. Maar is het probleem dan nog steeds aanwezig dan zul je moeten herstellen en de iPhone daarna 'als nieuwe iPhone instellen'.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #6  
Oud 01-11-11, 08:58
cyberchick cyberchick is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard

Alle pushmeldingen staan aan. Ik ga het proberen er zit niets anders op...
  #7  
Oud 01-11-11, 09:00
MitchLuijks MitchLuijks is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick Bekijk bericht
Alle pushmeldingen staan aan. Ik ga het proberen er zit niets anders op...
Ook de instellingenvoor Faceboek melding zelf.. dus het geluid,waar op het scherm etc?

Zo ja: dan herstellen als nieuwe iPhone
  #8  
Oud 01-11-11, 09:11
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick Bekijk bericht
Na de update naar ios 5.0 krijg ik geen pushmeldingen meer van bijvoorbeeld facebook of wordfeud. Terwijl het wel aan staat bij de instellingen.

Mijn email en whatsapp werken nog wel.

Hoe los ik dit op?
Volgens mij kan het ook al wel helpen door de app er even af te gooien telefoon resetten, app er weer op installeren en opnieuw proberen... mijn ervaring is dat dat soms werkt.
  #9  
Oud 01-11-11, 09:13
cyberchick cyberchick is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik probeer nu eerst met een reservekopie terugzetten (hij is druk bezig). Als ik daarna als nieuwe iphone moet herstellen, ben ik dan ook al mijn apps, foto's en dat soort dingen kwijt?
  #10  
Oud 01-11-11, 09:19
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick Bekijk bericht
Ik probeer nu eerst met een reservekopie terugzetten (hij is druk bezig). Als ik daarna als nieuwe iphone moet herstellen, ben ik dan ook al mijn apps, foto's en dat soort dingen kwijt?
Yep dan ben je ze kwijt, immers je kiest er voor om hem als "nieuwe" iphone te configureren. Als het goed is kun je wel je apps die je nog hebt gewoon opnieuw synchroniseren vanaf itunes.
  #11  
Oud 01-11-11, 11:06
cyberchick cyberchick is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard

Het is gelukt om te herstellen en de reservekopie terug te zetten. Hij deed wel lang over alle apps, maar die doen het weer en ook de pushmeldingen lijken nu goed te werken.

Alleen ben ik nu al mijn foto's en filmpjes kwijt! Terwijl ik een reservekopie heb teruggezet. Kan ik die nog ergens vandaan toveren?
  #12  
Oud 01-11-11, 11:18
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick Bekijk bericht
Het is gelukt om te herstellen en de reservekopie terug te zetten. Hij deed wel lang over alle apps, maar die doen het weer en ook de pushmeldingen lijken nu goed te werken.

Alleen ben ik nu al mijn foto's en filmpjes kwijt! Terwijl ik een reservekopie heb teruggezet. Kan ik die nog ergens vandaan toveren?
staat in het tabblad foto's wel iets aangevinkt? Als je er voor kiest om geen foto's te synchroniseren staan er geen foto's op. Heb je wel even je foto's in Aperture, Iphoto of wat dan ook ingelezen? Wel zo handig lijkt me...
  #13  
Oud 01-11-11, 12:43
cyberchick cyberchick is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard

Nee, daar staat niets aangevinkt. Dus dan ben ik alles zeker kwijt... Misschien dat ik nog her en der in de mail kan opsnorren. Waar zet je normaal foto's neer die je wilt toevoegen aan je iphone? In een speciale map of gewoon in afbeeldingen?
  #14  
Oud 01-11-11, 13:12
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick Bekijk bericht
Nee, daar staat niets aangevinkt. Dus dan ben ik alles zeker kwijt... Misschien dat ik nog her en der in de mail kan opsnorren. Waar zet je normaal foto's neer die je wilt toevoegen aan je iphone? In een speciale map of gewoon in afbeeldingen?
Welk programma gebruik je om je foto's te beheren?
Je moet even kijken waar dat programmaatje de foto's wegschrijft, deze map kun je dan in itunes selecteren voor synchronisatie naar je iphone, ik zou dus eerst maar eens wat vinkjes zetten hier, waarschijnlijk duiken er dan wel weer foto's. Natuurlijk kun je ook een deel van de foto's doen door ze in een apart mapje te zetten en dit mapje in itunes te selecteren.

Mocht je er niet uit komen stuur me dan even een direct message met je email, ik zal je dan wat instructies met plaatjes sturen...;-)
Ro
  #15  
Oud 01-11-11, 14:31
cyberchick cyberchick is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb eigenlijk geen programma om mijn foto's te beheren. Bedoel je net als dat je in itunes je muziek beheert? Zou wel handig zijn. Is iphoto of aperture daar een goed programma voor?

Heb trouwens net ontdekt dat mijn iphone ineens al mijn foto's aan het downloaden is. Misschien van mijn icloud reservekopie? Het lijkt dus nu opgelost. Bedankt voor je hulp!!
  #16  
Oud 01-11-11, 14:34
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick Bekijk bericht
Ik heb eigenlijk geen programma om mijn foto's te beheren. Bedoel je net als dat je in itunes je muziek beheert? Zou wel handig zijn. Is iphoto of aperture daar een goed programma voor?

Heb trouwens net ontdekt dat mijn iphone ineens al mijn foto's aan het downloaden is. Misschien van mijn icloud reservekopie? Het lijkt dus nu opgelost. Bedankt voor je hulp!!
Als je dat ingesteld hebt zou dat heel goed kunnen...
Ik zie dat je windows hebt, weet niet wat daar op kan, in ieder geval wel Picasa van Google lijkt me, iphoto en aperture werken niet op windows. (maar er zijn vast talloze alternatieven)
Your welcome en succes!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update Ios5 GEEN TomTom West Europa meer!! Machint iPhone algemeen 1 25-10-11 22:54
pc crash nu geen itunes meer hoe ios5 update jsteenge iTunes 2 17-10-11 18:05
Geen apps & muziek en ruimte meer na update ios5 dieterzLs Muziek, foto & video 9 13-10-11 20:25
na update naar laatste IOS5 niks meer remco078 iPhone algemeen 0 02-09-11 20:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.