Voicemail probleem in iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Op de iPhone 4S is het niet mogelijk meer om je voicemail nummer op te slaan met de code *5005*86* xxx # (xxx = ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voicemail probleem in iPhone 4S
Hoi,
Op de iPhone 4S is het niet mogelijk meer om je voicemail nummer op te slaan met de code *5005*86*xxx# (xxx = het voicemail nummer van je provider) Telkens ik op de knop 'voicemail' druk krijg ik de melding dat de verbinding met de voicemail is mislukt en ik mijn serviceaanbieder moet contacteren voor een oplossing. Ik heb dit probleem ook al zien langskomen op het forum van Apple en zou zich enkel voordoen op de iPhone 4S. Zijn er nog mensen met dit probleem / oplossing?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar niemand?
|
|
|||
|
|||
Zit bij kpn hoefde niets in te voeren druk telhoorn dan voicemail en het gaat vanzelf..
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook dat probleem en sms-berichten verzenden gaat ook niet, wel ontvangen. Maar dat laatste gaat voorlopig ook niet via mijn Nokia met mijn nieuwe micro sim kaart (Mobile Viking klant)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Voicemail en warmte probleem | dieterdp | iPhone algemeen | 0 | 25-04-10 11:24 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual voicemail probleem | Job70 | iPhone algemeen | 9 | 28-06-09 10:14 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Vreemd voicemail probleem | 84425 | Archief | 2 | 01-11-07 21:16 |
|
|