Opeens geen WiFi verbinding met Linksys discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend kon ik van het ene op het andere moment geen WiFi-verbinding meer leggen met mijn eigen draadloze netwerk. Ik heb een Linksys WRT54G, met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opeens geen Wi-Fi verbinding met Linksys
Vanochtend kon ik van het ene op het andere moment geen Wi-Fi-verbinding meer leggen met mijn eigen draadloze netwerk. Ik heb een Linksys WRT54G, met WPA Personal en een MAC filter (permit only).
Tot dusver verliep alles vlekkeloos, maar spontaan, na een synchronisatie met iTunes, liet m'n iPhone het afweten. Herstel netwerkverbindingen (Instellingen/Algemeen) mocht niet baten, soft reset ook niet. Op dit forum ontdekte ik dat er meer problemen kunnen optreden met Linksys. Heb een tip opgevolgd en in Linksys de wireless-beveiliging ff uitgeschakeld en meteen weer terug op WPA Personal, save settings. En toen deed-ie het weer. Omdat er vast meer Iphoners zijn met dit gedoe heb ik maar een nieuw draadje gemaakt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg geen verbinding met Wi-Fi!!! | Shiney | Wi-Fi | 5 | 16-02-11 12:12 |
geen verbinding maken met Wi-Fi | driver91 | Wi-Fi | 8 | 17-10-10 12:55 |
Geen verbinding met Wi-Fi | TeasR | Wi-Fi | 7 | 11-09-10 12:42 |
Geen verbinding met Wi-Fi | mdrongelen | Wi-Fi | 0 | 23-07-08 19:54 |
Wel detectie van Linksys WAP54G accespoint, maar geen internet verbinding met Iphone | eric.soul | Wi-Fi | 15 | 06-01-08 22:54 |
|
|