ipad 2 met Wi-Fi only door externe gps aansturen discussie in iPad Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ben nieuw hier en heb gezocht naar mogelijkheden om mijn ipad 2 (Wi-Fi only) door een extern medium te laten voorzien van een gps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 2 met Wi-Fi only door externe gps aansturen
Hallo, ben nieuw hier en heb gezocht naar mogelijkheden om mijn ipad 2 (Wi-Fi only) door een extern medium te laten voorzien van een gps signaal. Zal wel mijn onwetendheid zijn dat ik het op het forum niet kan vinden. Zou graag met mijn digitale vaarkaart op mijn ipad mijn positie willen zien. Ben op zoek naar mogelijkheden. Heb een iphone5 en hoop hiermee mijn ipad van een gps signaal te kunnen voorzien.
Mijn vraag is: kan mijn iphone5 op een of andere manier mijn gps loze ipad voorzien van een gps signaal? Met vriendelijke groet, Klaas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met een bluetooth gps antenne en programma roqyBT4 lukt het erfect
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Externe gps antenne voor iPad/iPod touch | ad9007i | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-12-12 03:06 |
iPad: ipad Wi-Fi icm externe gps. Jailbreak nodig? | pinokkia | Jailbreak | 7 | 16-06-11 17:25 |
Iphone 4 gebruiken als externe gps ontvanger voor ipad?? | maximvdh | iPad Apps | 1 | 29-01-11 14:23 |
Navigon: FW3.0 Navigon met externe GPS | Reloader | iPhone Navigatie | 56 | 20-08-09 22:36 |
|
|